“Has anyone ever told you…

“Has anyone ever told you that you look like Dane Cook?”

I am asked this constantly. Especially if I haven’t shaved in a few days (which is pretty normal), if my hair is getting long, or if I’m anywhere near teenagers. The question ALWAYS starts with the words, “Has anyone ever told you“.

Sometimes I interrupt them by just saying, “Dane Cook, yep. All the time.” Or, “Who’s Dane Cook?”. One time I signed autographs for about a dozen kids. I’ve posed for a whole bunch of photos. I just play along.

Do you see it? And how about you- who do people say YOU look like?

dane cook

danecook

22 thoughts on ““Has anyone ever told you…”

  1. Dude… I get Jack Black all the flippin’ time! Never posed for pictures as him tho.

    One time at work this lady brought in a TV Guide, and said I don’t know who this guy is, but you look just like him! Right there on front cover was Jack Black.

    Good grief. At least he’s funny! Ha! šŸ˜›

  2. I was mistaken for Lindsay Guard one time by Ron Richarson. hahaa I really didn’t understand it, but I was all kinds of flattered.

  3. Gloooooria, I miss you buddy! Ya, we go to Hume (week 7). Steve Salomon is our speaker this year (he was Merge’s speaker two years ago). Hope he doesn’t copy and paste his talks!!

    Amaris, if someone said you look like Lindsay then you are a very lucky lady šŸ™‚

  4. Amaris! Haha…I’m honored that someone thought I was YOU! It totally goes both ways! I think its funny that blonds seem to get mistaken for other blonds just because of the hair! Us naturals are a rare breed šŸ™‚

    I’ve never really been told I look like someone but when I lived in D.C. I did get “Paris Hiltons in my line…” said in a sorta drunk/sorta on crack voice by a convenient store worker.

  5. haha i remember steve salomon! i admit, i was dozing off until he quoted 1 peter 1:8, “though you have not seen him, you love him; and even though you do not see him now, you believe in him and are filled with an inexpressible and _glorious joy_.”
    i thought he was talking to me! šŸ˜€

  6. Haha i remember that was one of ther first things i ever said to you! ” hello my names Mallery, has anyone ever told you…”
    i was standing with my friends and i was like hey you know our new pastor? doesnt he look like dane cook? every one was like oh my gosh yes! so they dared me to go tell you haha šŸ™‚

  7. This is extremely embarrassing, but when I grow out my goatee I used to get Danny Bonaduce on a daily basis.
    I did the exact same thing you do, I would finish people’s sentences.
    So 1 year for Halloween I just wore a name tag that said Danny on it. People got it too.

    At least your look alike isn’t an ugly redheaded dude.
    (CRAP)

  8. A very out of shape Stone Cold Steve Austin.

    I heard this several times in passing when I lived in D.C. Something about people in that city I guess.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s